Для гостей також переваги очевидні. Додаток автоматично розпізнає мову смартфона і таким чином гість може спілкуватися з персоналом готелю рідною мовою. Сьогодні текстові повідомлення стали самим пріоритетним способом спілкування завдяки соціальним мережам, тому користуючись додатком, гість відчує звичайну зручність. Додаток дає можливість швидко зв'язатися з персоналом або навіть керівництвом готелю і повідомити про проблему або залишити відгук, допомагаючи оперативно усунути виниклу складність або невдоволення гостя.
Для гостей також переваги очевидні. Додаток автоматично розпізнає мову смартфона і таким чином гість може спілкуватися з персоналом готелю рідною мовою. Сьогодні текстові повідомлення стали самим пріоритетним способом спілкування завдяки соціальним мережам, тому користуючись додатком, гість відчує звичайну зручність. Додаток дає можливість швидко зв'язатися з персоналом або навіть керівництвом готелю і повідомити про проблему або залишити відгук, допомагаючи оперативно усунути виниклу складність або невдоволення гостя.
Інтеграція з інтерактивними картами дозволяє наочно показати гостю всі об'єкти, що заслуговують його уваги - бари, ресторани, визначні пам'ятки, магазини, пляжі, допомагаючи гостю спланувати свій час і маршрут.
HOTEZA - це абсолютно новий, який не має аналогів продукт, який буде для готелю потужним інструментом у боротьбі за клієнта. Зараз гостя все складніше чимось привернути або здивувати. Інтерактивне телебачення, інтернет в номері, IP телефони - все це стало звичним і не викликає у гостя особливого інтересу. Тепер же гість зіткнеться з абсолютно новим типом сервісу, який вже високо оцінений готелями, які придбали додаток HOTEZA.